понеделник, 23 април 2012 г.

Табела за църква

















2 коментара:

  1. Ми не е лоша табелата, но защо не е окачена? Интересно ми стана къде се намира тази църква? И как изглежда тя самата. Ако съдим по табелата и по това, на какво е поставена в момента ще да е някоя малка кокетна църквичка в някое селце или не особено лесно достъпно място. Има много чар в такива църквички, аз ги харесвам много!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Табелата е направена и дарена на църква в с. Дъбене, общ. Карлово. Църквата нямаше табела с името и решихме със съпруга ми да направим и да я дарим, още повече носи името св. Никола. Съпруга ми се казва Никола! Обичаме да даряваме всяка година по нещо на църквата.Радвам се, че ви е харесала табелата! Дано да има все повече слънчеви хора!

      Изтриване